Exkluzivní péče pro muže: pánský střih, úprava vousů i kompletní péče s masáží obličeje
Hodnocení podniku YUSUF/Barbershop & Tattoo Studio
Kdyz jsem dorazil na rezervaci, tak jsem byl informovan, ze neexistuje a že mě nevezmou, 19:00 jsem se nemohl dostavit a jiny termin take ne. Nhrada nulová
Hodnocená nabídka: Péče v barber shopu: úprava vousů, střih i masáž obličeje
Na místo jsem dorazil včas a pán se mi začal hned věnovat. Vše bylo přesně tak, jak bylo uvedeno ve voucheru. Střih jsem měl určený na svatbu dcery a prý byl vydařený. Tak dávám palec nahoru a díky.
V ceně jsem měl :
konzultace střihu
střih
mytí hlavy – NE (místo mytí hlavy mi hlavu ostříkal rozprašovačem)
úprava kontur a obočí – NE (nic se nedělalo)
speciální ošetření (jestli je myšlena voda po holení, tak ano)
foukaná
styling
aplikace vůně
káva, voda, džus nebo domácí limonáda (NIC – ani nabídka kohoutkové vody…)
Dále jsem si chtěl připlatit úpravu vousů – nosím je krátké, takže šlo o kratičké zastřižení na 5 minut… Doplácel jsem 500 Kč ! (chodím k jiným barberům pravidelně a vím jak se ceny pohybují + zde na webu mají jako úpravu vousů za 300,– )
NEDOPORUČUJI, UŽ NIKDY NEPŘIJDU
střih vypadal skvěle
Zdravíme Vás Lukáši,
děkujeme za hezké hodnocení, kterého si velmi vážíme a budeme doufat, že k nám opět zavítáte pro nový letní sestřih.
Mějte se fajn a přejeme prima léto!
S pozdravem YUSUF/Barbershop & Tattoo Studio
Moc milý přístup
Rychlá a pěkná práce
Můžu jen doporučit ☺️
Hezký den, Kláro,
velmi děkujeme za milé hodnocení a jsme rádi, že obdarovaný byl spokojený. Budeme tedy doufat v další návštěvu a dalšího spokojeného zákazníka.
Mějte krásné letní dny!
S pozdravem YUSUF/Barbershop & Tattoo Studio
S celkovým výsledkem jsem byl spokojen.
Přístup a prostředí nepůsobí úplně profesionálně.
Dobrý den, Vítku,
děkujeme za Vaše kladné hodnocení a jsme rádi, že jste byl ve výsledku spokojený. Co se týče prostředí - zde na Slevomatu i na našem FB/IG uveřejňujeme dostatek fotografií z našeho salonu, tedy si můžete prohlédnout kam se chystáte. Ale chápu to jako otázku vkusu. :-) Co se týče profesionality v přístupu, velmi by nám pomohlo, kdyby jste se nám ozval a uvedl, kdo z personálu na Vás nepůsobil dobře a proč. Mohli bychom se tak zaměřit na lepší proškolení personálu a tudíž se i poučit do příště, aby vše bylo 100%, neb na každém zákazníkovi nám velmi záleží. Pokud by jste se o zpětnou vazbu chtěl podělit, prosím ozvěte se na Yusufbarbershop@gmail.com.
Děkujeme a budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu.
S pozdravem YUSUF/Barbershop & Tattoo Studio
Perfektní
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní hodnocení kterého si vážíme, a velmi nás těší, že jste byl s návštěvou spokojený.
Přejeme vám pěkný den a těšíme se na vaši příští návštěvu. :)
S pozdravem YUSUF/Barbershop & Tattoo Studio
Ochota při rezervaci, příjemmý perdonál
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní hodnocení, kterého si vážíme a velmi nás těší, že obdarovaný byl s návštěvou spokojený.
Přejeme Vám pěkný den a těšíme se na Vaši příští návštěvu. :)
S pozdravem
YUSUF/Barbershop & Tattoo Studio
přítel přišel moc spokojen, hodně se mu líbilo, že i pro jeho typ hlavy a její huňatosti bylo v barbershopu pochopení a pan holič si věděl rady se všemi kouty i koutečky :) podle toho nadšení si myslím, že si holičství zaslouží 5*
Dobrý den Kláro,
děkujeme za pozitivní hodnocení kterého si vážíme a velmi nás těší, že přítel byl s návštěvou spokojený.
Přejeme Vám pěkný den a těšíme se na Vaši příští návštěvu. :)
S pozdravem
YUSUF/Barbershop & Tattoo Studio
Nejasný proces stříhání, ačkoliv výsledek dopadl dobře. Jiná cena v podniku a na webu.
Dobrý den, Tadeáši,
děkujeme za Vaše hodnocení, každá zpětná vazba je pro nás důležitá. Jsme rádi, že jste byl spokojený se střihem, o to víc nás mrzí nízké hodnocení. Ceny na webu zkontrolujme, tedy děkujeme za podnět, ale jsme si téměř jistí, že by měli souhlasit s cenou vyvěšenou v podniku.
Co se týče procesu stříhání - pokud Vás zajímá konkretní postup jak a co bude kadeřník dělat, je dobré se ptát přímo na místě. Každý barber má svůj přístup k práci, tedy se může malinko lišit od jiných, na které jste byl třeba zvyklí nebo jak stříhají dámské kadeřnice.
Děkujeme za návštěvu a budeme se těšit na další.
S pozdravem
YUSUF/Barbershop & Tattoo Studio
Nedbalá práce
Dobrý den Anastasio,
děkujeme za zpětnou vazbu. Budeme moc vděční, když budete ve svém hodnocení konkrétní, jelikož obdarovaný odcházel dle svých slov maximálně spokojený. Vždy se snažíme, aby naši zákazníci dostali skvělou péči. A v případě, že nejsou hned spokojeni, snažíme se nedostatky napravit. Veškeré nedostatky totiž lze vyřešit s holičem hned na místě.
Přejeme vám pěkný den a těšíme se na vaši příští návštěvu. :)
S pozdravem YUSUF/Barbershop & Tattoo Studio
Návštěva byla naprosto v pořádku.
Dobrý den Kláro,
děkujeme za pozitivní hodnocení kterého si vážíme, a velmi nás těší, že obdarovaný byl s návštěvou spokojený.
Přejeme vám pěkný den a těšíme se na vaši příští návštěvu. :)
S pozdravem YUSUF/Barbershop & Tattoo Studio
Vše proběhlo skvěle, personál byl velmi příjemný, určitě se k nim vrátíme :)
Dobrý den Sáro,
děkujeme za pozitivní hodnocení a celkově dobrý pocit z naších služeb. Každé takové hodnocení samozřejmě potěší. :)
Přejeme vám pěkný den a těšíme se na vaši příští návštěvu. :)
Profesionální přístup, kvalitní práce a příjemné prostředí.
Dobrý den Patriku,
děkujeme za pozitivní hodnocení kterého si vážíme, a velmi nás těší, že jste byl se střihem a s prostředím spokojený.
Přejeme vám pěkný den a těšíme se na vaši příští návštěvu. :)
S pozdravem YUSUF/Barbershop
vše ok
v kinem podniku lepší péče
Objednaná návštěva byla zrušena Barber shopem z důvodu nemoci. Pak už byla pandemie, takže jsme voucher nevyužili.
Dobrý den Romano,
z důvodu nařízení vlády o uzavření veškerých holičství a kadeřnictví nebylo možné voucher uplatnit, to je pravda. Ale není možné aby návštěva byla zrušena z důvodu nemoci, jelikož u nás působí 3 barbeři a že by všichni 3 naráz onemocněli... To bychom se asi shodli, že není možné.
Nicméně nás mrzí že hodnotíte negativně i přes to že portál Slevomat.cz všechny zákazníky kontaktoval s prodloužením platnosti voucherů o další 4 měsíce.
S pozdravem YUSUF Barbershop
libila se mi celkova pece
Dobrý den Ondřeji,
děkujeme za pozitivní hodnocení kterého si vážíme, a velmi nás těší že se Vám u nás líbilo, a že jste s celkovou péči byl spokojený.
Přejeme vám pěkný den a těšíme se na vaši příští návštěvu. :)
S pozdravem YUSUF/Barbershop
Příjemné prostředí, skvělý přístup, spokojenost s úpravou vousů
Dobrý den Lído,
děkujeme za pozitivní hodnocení kterého si vážíme, a velmi nás těší že se Vám u nás líbilo, a že přítel by jak s přístupem, tak i s úpravou vousů spokojený.
Přejeme vám pěkný den a těšíme se na vaši příští návštěvu. :)
S pozdravem YUSUF/Barbershop
Výsledek byl pěkný, z p. Yusufa jsem měl pocit, že holit umí dobře.
Nízká cena oproti ostatním (vzhledem ke zkušenosti rozumím důvodu).
Rychlost práce (30 minut celkem).
Voucher jsem dostal v říjnu k narozeninám a po pár dnech jsem volal ohledně termínu. P. Yusuf nezněl v telefonu vůbec příjemně a oznámil mi, že do konce roku má plno a mám se ozvat až po novém roce. Na začátku ledna jsem se pokoušel p. Yusufovi dovolat, ale marně. Napsal jsem e‑mail, na který jsem také nedostal žádnou odpověď. Až na konci měsíce, kdy už voucher končil, se mi podařilo do holičství dovolat. Najednou byla možnost dorazit téměř kdykoliv.
Osobní přístup p. Yusufa nebyl nijak vřelý, přišel mi spíše odměřený.
Během holení si musel doběhnout pro žiletky, tedy nebyl připravený. To nijak neoznámil, zkrátka mě nechal sedět v křesle a čekat.
Ke konci holení mě postříkal něčím (zřejmě desinfekcí/voňavkou), která však přesládle smrděla (kdyby se mě zeptal, tak bych odmítl).
Celkem:
V dnešní době si otvírá barber-shop každý druhý. Někteří dělají pro své zákazníky maximum (Holičství U Paulieho, Plzeň) a ti by měli vydržet, zaslouží si to. Toto holičství by mělo zapracovat na organizovanosti a profesionalitě nebo skončit.
Za mě nedoporučuji.
Dobrý den pane Helus,
reaguji na Váš komentář který jste uvedl na portálu Slevomat.cz a na Google. Omlouvám za komplikace s rezervací, které se v naší komunikaci udály. Uznávám, že chyba je na mojí straně a veškerou zodpovědnost jako majitel beru na sebe, ale abychom si vysvětlili jak k nedorozumění došlo. V říjnu jste mě kontaktoval na osobní telefon s žádostí o rezervaci. Voucher jste měl původně zakoupený přes portál Hyperslevy, kdy jsme bohužel s tímto slevovým portálem ukončili spolupráci, jelikož porušovali podmínky smlouvy, tudíž jsme ani nepříjmali klienty přes tento portál. Samozřejmě to není Vaše chyba, ale bohužel není chyba ani na naši straně. Portál měl kontaktovat zákazníky o ukončení spolupráce a následně refundovat částky za zakoupené vouchery.
Následně jste si zakoupil voucher přes portál Slevomat, se kterým spolupracujeme delší dobu, a kde jsme si jistí že chyba v objednání nenastala, jelikož, jak sám uvádíte, jste si termín mohl rezervovat okamžitě. A to v zásadě z toho důvodu, že Slevomat neuvádí mé osobní číslo a email, ale kontaktní údaje na recepci, kde odpověď dostanete více méně hned. Nicméně mě tyto komplikace mrzí a chápu, že se můžete z postupu cítit rozmrzelý a ještě jednou se omlouvám.
Co se týče mého osobního přístupu k zákazníkovi - určitě není odměřený, ba naopak si každého zákazníka, který k nám do holičství dorazí, nesmírně vážím a snažím se, aby každý od nás odcházel spokojený po všech stránkách, ať už co se týče společné komunikace, tak péče. Dokonce jsem kdesi dostal i komentář, že bych měl být méně výřečný/kontaktní, že si přišli péči zejména užít. :) Takže za mne je ta hranice pro každého někde jinde a snažím se najít ideální balanc. Pro každého zákazníka se snažíme udělat maximum co je v našich silách a proto mě osobně mrzí komentář, který jste napsal i když Vám v lecčem rozumím. Proto bych Vám rád nabídl kompenzaci "Úpravu vousů" zdarma. Budeme rádi, když by jste po druhé návštěvě změnil názor a dojem z mého holičství, kde se opravdu snažíme vždy zákazníkovi vyjít vstříc a není nám lhostejný. V případě, že by jste využil tuto možnost budu tomu osobně rád. Pro rezervaci termínu nás kontaktujte telefonicky na telefonním čísle 739 852 852 nebo formou emailu na Yusufbarbershop@gmail.com.
Děkuji za pochopení, a budu se těšit v případě, že by jste využil tuto kompenzaci jako omluvu.
Hezký den přeji
S pozdravem
Yusuf Abdi
majitel holičství
YUSUF/Barbershop
Jako dárek pro přítele. Nemohl si Yusufa vynachválit, příjemné prostředí a odborná konzultace. Plánuje být pravidelným zákazníkem.
Dobrý den Jano,
děkujeme za pozitivní hodnocení kterého si vážíme, a velmi nás těší že jste dárkovým poukazem k nám udělala radost, a jelikož svoji práci děláme vždy s láskou, velkým citem, a hlavně s pokorou a vděkem za každého spokojeného zákazníka budeme se těšit na návštěvu Vašeho přítele u nás - vždy jste u nás vítáni!
Přejeme vám pěkný den a těšíme se na vaši příští návštěvu. :)
S pozdravem YUSUF/Barbershop