Den jsme začali masáží, která byla naprosto úžasná, pak jsme šli do aquaparku, kde bylo pusto prázdno, takže jsme si také užili velmi klidný relax a návštěvu jsme završili výborným obědem. Luxusní zážitek, objednáváme znovu! (i přes menší potíže popsané v negativech…).
- Jako první nás zarazil lístek na parkoviště, přičemž hotel je na kopci (strmá hrbolatá cesta po kočičích hlavách, v zimě asi jen s řetězy), nicméně parkování jsme nakonec neplatili – na recepci nám dali výjezdní lístek.
– Po masáži (měli mou rezervaci, vše naprosto v pořádku) jsme šli na recepci zeptat se jak je to se vstupem do Aquaparku. Na recepci vůbec nevěděli co máme za poukaz (asi jsme byli první, kdo jej přijel uplatnit), naštěstí mluvím polsky, tak jsem jim ukazovala e‑mailovou komunikaci a při tom jsem se ptala jak je to s obědem, který jsme chtěli mít kolem 14:00, což nešlo v hlavní restauraci, která je od 11:00 až do 16:00 uzavřená, hlavní restaurace se také otevírá až v 18:00, tak jsme vzali zavděk Lobby barem s omezenou nabídkou jídel (ale vybrali jsme si).
– Když jsme po aquaparku přišli do Lobby baru, raději jsem slečně servírce opět řekla, že jsme tam na „poukaz“, aby nám nenačítali účet, který pak budou chtít zaplatit. Byla překvapená a nevěděla o co jde, tak nastalo opět vysvětlování a ujišťování s recepcí, kde se mezitím vyměnilo osazenstvo… Nicméně dobře to dopadlo, nakonec jsme došli k dohodě, že si můžeme objednat jídlo a pití (bez alkoholu) v max. hodnotě 100/PLN/osoba a zbytek případně doplatíme, vlezli jsme se přesně do 200 PLN za oba ;-)
Věřím, že se to na nás „naučili“ a další hosté už budou mít jen a jen příjemný pobyt bez zbytečného vysvětlování ;-)